Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad www.piste.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Glit-It OÜ(edaspidi Piste) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Piste veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Piste jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.piste.ee
Hinnainfo
- Kõik Piste veebipoes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
- Ostetud kauba hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
- Piste e-poe kauba postitusviisid on järgnevad:
Itella Smartpost pakiautomaati saatmine 3.99€
Omaniva pakiautomaati saatmine 3.99€
Omniva postkontorisse saatmine 5.60€
DPD Pickup postiautomaati saatmine 3.99€
Omniva kullerteenus 7.95€
Rahvusvaheline paki saatmine- küsi meilt hinnapakkumist - NB! Pakkide tellimiseks väljaspool Euroopa Ühendust tuleb kliendil arvestada võimalike kaasnevate
tollimaksudega, mille klient peab ise kauba kättesaamisel tasuma oma sihtriigis. Piste neid kulusid ei hüvita. - Tellimusele on võimalik ka ise järgi tulla meie kauplusesse, Randvere tee 6, Viimsi Kaubanduskeskuses, 2.korrusel
- Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.
- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Piste veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
- Piste jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
Tellimuse vormistamine
-
- Lisage soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vaata ostukorviˮ.
- Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Mine Maksmaˮ. Vali endale sobiv pakiautomaat. Pane linnuke märkeruutu “Olen tutvunud ja nõustun müügitingimustega” ette, kui oled tingimused läbi lugenud. Vajuta lingile “Esita Tellimus”
Seejärel saadetakse Tarbija eposti aadressile kviitung. - Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
- Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 11.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 18, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.Makseviisid
- Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay
- Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete
algatamise teenusega).
Makseviise vahendab Maksekeskus ASGlit-It OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Glit-It OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Maksekeskus AS-ile.Müügilepingu jõustumine
- Kauba müügilepinguga kohustub Piste andma Tarbijale üle vastava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Pistele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
- Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Piste pangakontole.
- Eritellimusel valmistavate ehete puhul rakendub ettemaks
Kohaletoimetamine
- Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Piste tellimuse.
- Pakk pannakse teele 5 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
- Piste ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Piste ei saanud mõjutada ega ette näha.
Tagastamisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning rikkumata originaalpakendis, toode ei tohi olla määrdunud või kahjustunud, toote sildid ei tohi olla eemaldatud või rikutud.Tagastatud kaupa saab vahetada teise kauba vastu või kui klient vahetamist ei soovi, siis me tagastame kliendile raha (14 tööpäeva jooksul), pärast tagastatud kauba kätte saamist. Kauba tagastamise kulud kannab klient, v.a. juhud, kui on tegemist meiepoolse eksitusega.
Kliendile spetsiaalselt eritellimusel valmistatud kaupa ei ole võimalik tagastada ega ümber vahetada. - Kauba tagastamise soovist palume teatada aadressile info@piste.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Palume kauba tagastada Viimsi Kaubanduskeskuses kpl.Piste (Randvere tee 6) või Viimsi Kaubanduskeskuse Omniva pakiautomaati või Itella Smartposti pakiautomaati
(Saaja telefon: +372 51 55 438)
Pretensioonide esitamise kord
- Piste vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
- Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Piste poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
- Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
- Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Piste ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Piste.
- Piste ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase kasutamise või hoiustamise tulemusena.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@piste.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, arve number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
- Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
- Tarbijal on õigus nõuda Pistelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Pistel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Piste ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Tarbijal õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole, kui Piste on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Piste pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Meeldivat ostlemist!
Piste 🙂